A Simple Key For پالاز موکت Unveiled

Wiki Article

موکت‌های طرح دار قابلیت استفاده در اتاق‌هایی با فضای نسبتا بزرگ را دارند.

موکِت طرح پارکت در شکل های و طرح های گوناگونی تولید شده و نام های متفاوتی نیز به همراه دارند، اما همگی به شکل پارکت هستند و زیبایی خاص و متفاوتی را به محیط شما ارائه خواهند داد. امروزه از این نوع موکِت در شرکت های خصوصی، هتل ها و ادارات استفاده شده و از دلایل انتخاب موکِت طرح پارکت نیز شبیه بودن آن به طرح چوبی است.

الیاف پلی استر، الیافی بسیار نرم است که برای کاربردهای مسکونی توصیه می شود.

اما توصیه‌ی ما این است که از این نوع موکت در محیط های پر تردد استفاده نکنید؛ چراکه موجب سایش و تغییر شکل سریع در موکت می‌شود.

بنابراین اگر موکت خانگی می‌خواهید یا به موکت هتلی و موکت اداری برای دفتر کارتان نیاز دارید، از بین ده ها محصول پالاز موکت ، با توجه به جدولی که در انتهای این متن آمده می‌توانید چند گزینه را کاندید کرده و نسبت به خرید آن تصمیم بگیرید.

توجه:پالاز موکت در این مجموعه درجه یک و با قیمت مصوب کارخانه می باشد.

این گزینه بهترین نوع نخ برای استفاده در تولید موکِت می‌باشد. به پلی آمیدها الیاف نایلون نیز گفته شده و از دسته‌ی الیاف مصنوعی هستند.

3x3 متر 3x4 متر 3x5 متر 3x6 متر 3x7 متر 3x8 متر 3x9 متر 3x10 متر 3x11 متر 3x12 متر 3x13 متر 3x14 متر 3x15 متر 3x16 متر 3x17 متر 3x18 متر 3x19 متر 3x20 متر 3x21 متر 3x22 متر 3x25 متر رنگ های موجود:

موکِت های بافته شده از الیاف پلی پروپیلن موجب جذب گرد و خاک خواهند شد. این ویژگی برای کسانی که آلرژی دارند و بسیار مناسب خواهد بود.

نکته‌ای که در هنگام خرید این طرح باید به آن توجه کنید این است که المان های فضا با طرح موکِت همخوانی داشته تا زیبایی خیره‌ کننده‌ای به فضای مورد نظر شما بدهد.

یکی از نگرانی های بیشتر افراد تمیز کردن لکه های روی موکت موکِت است. موکت پلی استر لکه پذیر نبوده و پاک کردن لکه های روی آن نیز به راحتی امکان پذیر می‌باشد. اما چگونه؟ ساختار مولکولی این الیاف موجب می‌شود تا در موکت برابر لکه ها مقاوم بوده و خاصیت جذب بسیار کمی دارد، بنابراین لکه ها به سرعت و راحتی پاک خواهند شد.

همان طور که در بالا اشاره شد یکی از انواع موکِت های نمدی، موکت چاپی هستند. این موکِت ها با تراکم بالا تولید شده و از مقاومت و طول عمر نسبتا خوبی نیز برخوردار می‌باشند. معمولا موکِت هایی را که توسط دستگاه چاپ مخصوص، نقش و طرح دلخواه بر روی آن ایجاد می‌شود را موکِت چاپی می‌نامند.

موکت نمدی: از اولین نوع موکِت هایی است که توسط این کارخانه تولید شده و از یکی لایه بافت تشکیل شده‌اند. از موکت های نمدی بیشتر برای عایق حرارتی و صوتی استفاده می‌شوند و از انواع ولور یا داغی، سوزنی و چاپی برخوردار هستند. ( تک لایه و دو لایه دارد)( زربافت،سوزنی، چاپی، حرارتی)

برای زندگی‌های آپارتمانی امروز توجه به ابعاد اهمیت زیادی دارد. فرقی نمی‌کند منزل وسیعی دارید یا در یک مساحت کم زندگی می‌کنید به هر حال با انتخاب هوشمندانه موکت می‌توانید ابعاد را در خانه متناسب جلوه بدهید. برای فضاهای کوچک، موکت‌های ساده و موکت ترجیحاً روشن بدون طرح بهترین انتخاب است زیرا سبب می‌شود محیط شما بزرگ‌تر از آن چیزی که هست به نظر برسد.

Report this wiki page